Επικαλείται το τριετές πλάνο, δεν παραχωρεί επιπλέον νερό σε αγρότες το ΤΑΥ-«Αδιανόητο να ακούμε πως “έχει βρέξει και είναι όλα καλά”»

Στο προσκήνιο βρίσκεται συνεχώς το τελευταίο διάστημα το θέμα της παροχής νερού σε αγρότες για τις καλλιέργειές τους, με τους τελευταίους να αποστέλλουν επιστολή στην υπουργό Γεωργίας, με την οποία ζητούν παροχή περισσότερων ποσοτήτων νερού σε εποχιακές καλλιέργειες, επικαλούμενοι την αύξηση των ποσοτήτων στα φράγματα, την ίδια ώρα που το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων χαρακτηρίζει αδιανόητο το επιχείρημα «έχει βρέξει και είναι όλα…

Διαβάστε περισσότερα