Η ΠΑ.ΣΥ.Κ.Ι. καθιστά σαφές ότι δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε προσπάθεια μετακύλισης, στους ιατρούς, των συνεπειών της απεργίας του ωρομίσθιου προσωπικού στα Δημόσια Νοσηλευτήρια ή των ευθυνών του εργοδότη.
Σε ανακοίνωση με αφορμή την 24ωρη απεργία η Συντεχνία αναφέρει ότι οι ιατροί δεν μπορούν να καλούνται να υποκαταστήσουν άλλες επαγγελματικές κατηγορίες, να αναλαμβάνουν καθήκοντα που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητές…

