Ενίσχυση στήριξης Κυπρίων ασθενών που μεταβαίνουν στην Γαλλία αποφάσισε το Υπουργικό

07:14 – 25 Ιουνιου 2026

Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα τη δημιουργία μίας θέσης επιτόπιου στην Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στο Παρίσι, με αποκλειστικό σκοπό την ενίσχυση της στήριξης και εξυπηρέτησης των Κυπρίων πολιτών που μεταβαίνουν στη Γαλλία ως επιδοτούμενοι ασθενείς για εξειδικευμένες θεραπείες και ιατρικές υπηρεσίες, καθώς και των συνοδών και οικογενειών τους, ανέφερε ο Υπουργός Υγείας Νεόφυτος…

Διαβάστε περισσότερα