Ευθεία επίθεση κατά Σιαλή από δεσμοφύλακες της Ισότητας, ανακοίνωσαν την 24ωρη απεργία-Καταγγέλλουν αυταρχισμό, λεκτικό εξευτελισμό και εμμονές

Ανακοινώθηκε και επίσημα η 24ωρη απεργία των δεσμοφυλάκων της συντεχνίας Ισότητα, οι οποίοι καταγγέλλουν από την μία τις συνθήκες εργασίας και από την άλλη την Αναπληρώτρια Διευθύντρια, Μαρία Σιαλή, με την οποία ήρθαν σε μετωπική ρήξη,  καταλογίζοντας της αυταρχισμό και εξευτελιστική συμπεριφορά έναντι των μελών των Φυλακών. 

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της η Ισότητα επαναλαμβάνει τα προβλήματα υπερπληθυσμού, υποστελέχωσης…

Διαβάστε περισσότερα