Τις εμπειρίες που βιώνουν τα παιδιά με αναπηρία στα σχολεία και τα κενά που τα ίδια τα παιδιά καταγράφουν καθημερινά, μετέφεραν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την υπουργό Παιδείας, Αθηνά Μιχαηλίδου, κατά τη διάρκεια της ημερίδας της ΚΥΣΟΑ. Ανάμεσα στα θέματα που τέθηκαν προς συζήτηση ήταν το ζήτημα του διαφοροποιημένου υλικού, της προσβασιμότητας, καθώς και της ανάγκης της μείωσης των αριθμών στις τάξεις. Παράλληλα, αυτό που…

