Χωρίς λύση η υπερπληρότητα στο νοσοκομείο Αθαλάσσας-Τεράστια ανησυχία για τις ελλείψεις νοσηλευτών ενόψει καλοκαιρινών αδειών

Καμία ουσιαστική κίνηση δεν φαίνεται να έχει γίνει από πλευράς των αρμοδίων αναφορικά με τα σοβαρά παράπονα και τις προειδοποιήσεις που εξέφρασε ο κλάδος Νοσηλευτών Ψυχικής Υγείας της ΠΑΣΥΔΥ για το διαχρονικό πρόβλημα της υπερπληρότητας στο Νοσοκομείο Αθαλάσσας.

Την ίδια ώρα, η πίεση στο νοσηλευτήριο εξακολουθεί να αυξάνεται, καθώς μέχρι και τη Δευτέρα ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται στους τρεις θαλάμους που παραμένουν…

Διαβάστε περισσότερα