Καμία ουσιαστική κίνηση δεν φαίνεται να έχει γίνει από πλευράς των αρμοδίων αναφορικά με τα σοβαρά παράπονα και τις προειδοποιήσεις που εξέφρασε ο κλάδος Νοσηλευτών Ψυχικής Υγείας της ΠΑΣΥΔΥ για το διαχρονικό πρόβλημα της υπερπληρότητας στο Νοσοκομείο Αθαλάσσας.
Την ίδια ώρα, η πίεση στο νοσηλευτήριο εξακολουθεί να αυξάνεται, καθώς μέχρι και τη Δευτέρα ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται στους τρεις θαλάμους που παραμένουν…

