Άναψε πράσινο φως η Βουλή για την μείωση του φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα-Παράταση του μέτρου για δύο μήνες

15:07 – 25 Ιουνιου 2026

Ομόφωνα ενέκρινε η Ολομέλεια της Βουλής, με 38 ψήφους υπέρ, τον περί Φόρων Κατανάλωσης (Τροποποιητικό) (Αρ. 2) Νόμο του 2026, ο οποίος κατατέθηκε σήμερα από το Υπουργείο Οικονομικών και εξετάστηκε με τη διαδικασία του επείγοντος.

Πριν από την ψήφιση του νομοσχεδίου, συνήλθε εκτάκτως η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών και Προϋπολογισμού για τη μελέτη του και τη σύνταξη της σχετικής έκθεσης προς την Ολομέλεια.

Σκοπός…

Διαβάστε περισσότερα