Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα-Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται

«Η Ελλάδα δεν είναι πλέον καταναλωτής διαστημικής τεχνολογίας. Συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία του ευρωπαϊκού διαστημικού οικοσυστήματος». Με αυτή τη φράση ο γενικός γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Κωνσταντίνος Καράντζαλος, συνόψισε με τον καλύτερο τρόπο το μήνυμα της χθεσινής εκδήλωσης «Greece in Orbit» που διοργάνωσε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης της Ελλάδας, παρουσία του Έλληνα…

Διαβάστε περισσότερα