Ένοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, δήλωναν εκτάσεις στην… Καστοριά

19:15 – 26 Ιουνιου 2026

Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών αποφάσισε την ενοχή 57 αγροτών από την Κρήτη που σύμφωνα με το κατηγορητήριο εισέπραξαν παράνομα ευρωπαϊκές επιδοτήσεις μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ.

Αντίθετα, το δικαστήριο έκρινε, κατά πλειοψηφία, αθώα μία παραγωγό αποδεχόμενο τον αυτοτελή ισχυρισμό της για εξάλειψη του αξιοποίνου, επειδή επέστρεψε εντόκως τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε και υπολογίζονται περί τις 30 χιλιάδες ευρώ.

Μάλιστα,…

Διαβάστε περισσότερα