Με την απολογία της 27χρονης μητέρας η οποία κατηγορείται για το θάνατο του 3χρονου Άγγελου συνεχίστηκε η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου Κρήτης. Η κατηγορούμενη βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής συνεδρίασης με την ίδια να ζητά συγγνώμη και να δηλώνει πως δεν έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του παιδιού της.
Κατά την απολογία της η 27χρονη μητέρα, αναφέρθηκε αρχικά στην προσωπική της ζωή πριν από τη γέννηση του…

