Η ακραία ζέστη που πλήττει μεγάλο μέρος της Ευρώπης έχει αρχίσει να αφήνει πίσω της θύματα, ενώ σε αρκετές πόλεις οι πολίτες αναζητούν κάθε πιθανό τρόπο για να δροσιστούν. Στο Παρίσι, η εικόνα στο κανάλι Σεν Μαρτέν του Σηκουάνα θύμιζε περισσότερο καλοκαιρινή παραλία παρά αστικό τοπίο, καθώς εκατοντάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στις όχθες του, βουτώντας στα νερά ή κρατώντας απλώς τα πόδια τους μέσα στο νερό για να αντιμετωπίσουν τον…

