Το αντίο του Σένσι στην Ανόρθωση-«Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο»

16:38 – 24 Ιουνιου 2026

Το δικό του αντίο στην Ανόρθωση είπε ο Στέφανο Σένσι, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα της Αμμοχώστου, έπειτα από ένα χρόνο στην ομάδα, για να ενταχθεί στη ΤΣΣΚΑ Σόφιας, η οποία κατέβαλε 200 χιλιάδες ευρώ στους κυανόλευκους. 

Σε ανάρτησή του, ο Σένσι έγραψε, «ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή…

Διαβάστε περισσότερα