Το αντίο του Κυριακίδη στην Ομόνοια και τον κόσμο της-«Ένιωσα το πάθος, την περηφάνια, την πίστη και κυρίως την αγάπη»

Παρελθόν από την Ομόνοια αποτελεί ο Χαράλαμπος Κυριακίδης, ο οποίος την χρονιά που πέρασε έβαλε τα παπούτσια του βασικού τερματοφύλακα της ομάδας, μετά τους τραυματισμούς που υπέστησαν Φαμπιάνο και Ουζόχο. Ο Κυριακίδης, μετά από επτά χρόνια στους πράσινους, αποχωρεί για να συνεχίσει την αγωνιστική του πορεία στην Πάφο. 

Σε μία μακροσκελή ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Χαράλαμπος Κυριακίδης ευχαρίστησε την διοίκηση και…

Διαβάστε περισσότερα