Το αντίο του Μπιανκόν: “Ολυμπιακός για πάντα, θα είμαι ευγνώμων για κάθε στιγμή”

08:55 – 20 Ιουνιου 2026

Ενημερώθηκε: 09:16 – 20 Ιουνιου 2026

Ο Ζουλιέν Μπιανκόν με ένα post στο Instagram αποχαιρέτησε όλους όσους συνεργάστηκε στον Ολυμπιακό, δηλώνοντας ευγνώμων για τις στιγμές που έζησε με τους Πειραιώτες.

Ο Ζουλιέν Μπιανκόν αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από τον Ολυμπιακό και να συνεχίσει την καριέρα του στο Βέλγιο για λογαριασμό της Άντερλεχτ. Ο 26χρονος Γάλλος στόπερ ευχαρίστησε όλους όσους συνεργάστηκε στον Πειραιά και…

Διαβάστε περισσότερα