Με το άνετο 1-3 επί της Ιορδανίας έκλεισε το πρωί της Κυριακής (28/6) η παρουσία της Αργεντινής στους ομίλους του φετινού Μουντιάλ, με την Αλμπισελέστε να κάνει το 3/3 και να συνεχίζει στη φάση των «32», όπου και θα αντιμετωπίσει το Πράσινο Ακρωτήρι (4/7, 01:00).
Γκολάρες με φάουλ από Λο Σέλσο και Μέσι (μπήκε αλλαγή στο 60′, έφτασε τα 6 γκολ στο θεσμό), πρώτο… τεμάχιο σε Παγκόσμιο Κύπελλο για Λαουτάρο Μαρτίνες και… πανζουρλισμός στο τέρμα των…

