
Θύμα ενδοοικογενειακής βίας υποστηρίζει ότι είναι η 29χρονη που κατηγορείται ότι μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της, μέσα σε διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η γυναίκα, βρισκόταν σε άμυνα τη στιγμή που τραυμάτισε τον σύντροφό της με δύο μαχαίρια, καθώς της επιτέθηκε και δεν την άφηνε να φύγει από το σπίτι. «Μιλάμε για ένα θύμα ενδοοικογενειακής βίας που υπέστη ξυλοδαρμό πριν προβεί σε αυτή την ενέργεια»…

