14:04 – 26 Ιουνιου 2026
Η συνεδρίαση των μετόχων της EuroLeague ενέκρινε, όπως αναμενόταν, και μάλιστα ομόφωνα, την είσοδο της Μπεσίκτας στη διοργάνωση για τη σεζόν 2026/27. Η τουρκική ομάδα επιστρέφει στην κορυφαία διοργάνωση για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια (2012/13) και θα πάρει τη θέση της Μονακό.
Αν και αρχικά υπήρχε η σκέψη να διεξαχθεί η σεζόν με 19 ομάδες και να υπάρχει ένα ρεπό ανά αγωνιστική, τελικά προκρίνεται η είσοδος της τουρκικής ομάδας,…

