Το Παρίσι απαγορεύει την κατανάλωση αλκοόλ σε δημόσιους χώρους, καθώς τα νοσοκομεία έχουν φτάσει στα όρια τους λόγω του καύσωνα

Στην απαγόρευση κατανάλωσης αλκοόλ αναμένεται να προχωρήσει το Παρίσι ως μέτρο κατά του καύσωνα και με δεδομένα ότι τα νοσοκομεία έχουν αρχίσει να καταρρέουν από τις εισαγωγές. 

«Φτάνουμε σε ένα σημείο κορεσμού στις νοσοκομειακές εγκαταστάσεις, πρέπει να διασφαλίσω ότι η πίεση θα μειωθεί», δήλωσε  αρχηγός της αστυνομίας του Παρισιού, Πατρίς Φορ και προειδοποίησε ότι τα νέα μέτρα, τα οποία περιλαμβάνουν εκτός από την απαγόρευση Διαβάστε περισσότερα