Το Ιράν προειδοποιεί για νέα κλιμάκωση αν υπάρξει ξένη παρέμβαση στο Ορμούζ: «Καμία άλλη χώρα δεν έχει λόγο εκεί»

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί προειδοποίησε σήμερα, έπειτα από τρεις ημέρες αναζωπύρωσης των εχθροπραξιών, πως κάθε παρέμβαση στη διαχείριση από την Τεχεράνη των Στενών του Ορμούζ, εκτός του πλαισίου που προβλέπει το πρωτόκολλο συνεννόησης με την Ουάσιγκτον, ενέχει τον κίνδυνο να «αυξήσει τις εντάσεις» στην περιοχή.

Η Τεχεράνη και η Ουάσιγκτον αλληλοκατηγορούνται για παραβιάσεις της εκεχειρίας που προβλέπεται…

Διαβάστε περισσότερα