Πέντε γυναίκες τραυματίστηκαν μετά από επίθεση με οξύ που σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας (15/6) στο Τζέρσεϊ Σίτι του Νιού Τζέρσεϊ.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο της πόλης, Τζέιμς Σόλομον, και τοπικά μέσα ενημέρωσης, δύο άτομα που επέβαιναν σε μοτοποδήλατο πέρασαν δίπλα από το αυτοκίνητό τους στη Λεωφόρο Wilkinson και τους έριξαν οξύ. Στη συνέχεια έφυγαν από το σημείο.
Οι Αρχές πιστεύουν ότι η επίθεση ήταν…

