Κονγκό: Οι νεκροί από την επιδημία του Έμπολα ξεπέρασαν τους 200

Οι νεκροί από την επιδημία του Έμπολα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό ξεπέρασαν τους 200, έναν μήνα αφότου κηρύχθηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης το βορειοανατολικό τμήμα της χώρας, ανακοίνωσαν σήμερα τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών της Αφρικής (Africa CDC), η υγειονομική υπηρεσία της Αφρικανικής Ένωσης.

Οι εργαστηριακές εξετάσεις επιβεβαίωσαν ότι 875 άνθρωποι έχουν προσβληθεί από τον ιό και οι 202 από αυτούς πέθαναν από τις 15…

Διαβάστε περισσότερα