Η Αυστραλία πούλησε στον Καναδά προηγμένο ραντάρ έναντι 1,5 δισεκατομμυρίου, η μεγαλύτερη αμυντική εξαγωγή της χώρας

Η Αυστραλία υπέγραψε σήμερα με τον Καναδά συμβόλαιο πώλησης του προηγμένου αυστραλιανού συστήματος ραντάρ πέραν του ορίζοντα έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (1,5 δισεκατομμύριο ευρώ).

«Είναι μακράν η σημαντικότερη εξαγωγή μας στον αμυντικό τομέα», δήλωσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Άμυνας Ρίτσαρντ Μαρλς, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για την πρώτη διεθνή πώληση αυτού του συστήματος.

«Η Αυστραλία και ο…

Διαβάστε περισσότερα