Για πρώτη φορά στην Ολλανδία, γιατρός προχώρησε στον τερματισμό της ζωής ενός παιδιού με ανίατη ασθένεια, στο πλαίσιο του νόμου που επιτρέπει την ευθανασία σε παιδιά ηλικίας από 1 έως 12 ετών.
Την αποκάλυψη έκανε η υπουργός Δημόσιας Υγείας Σόφι Χέρμανς, με επιστολή της προς το ολλανδικό Κοινοβούλιο. Όπως αναφέρεται, η ειδική επιτροπή που έχει συσταθεί για την αξιολόγηση των περιπτώσεων ευθανασίας ανηλίκων έλαβε τη σχετική αναφορά…

