Γαλιμπάφ: Το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ μετά τον πόλεμο

Το Ιράν δεν σκοπεύει να επιστρέψει στο προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας των Στενών του Ορμούζ μετά τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή, δήλωσε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου και βασικός διαπραγματευτής της Τεχεράνης στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες, Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η Ισλαμική Δημοκρατία θα διαδραματίζει πλέον κεντρικό ρόλο στη διαχείριση της κρίσιμης θαλάσσιας οδού.

Ο Μοχαμάντ…

Διαβάστε περισσότερα