«Εντατικές συνομιλίες 18 ωρών, έγινε σύντομη κουβέντα για τα πυρηνικά»: Έφυγαν οι Ιρανοί από την Ελβετία, συνεχίζονται οι τεχνικές συζητήσεις

Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες αναχώρησε από την Ελβετία και επιστρέφει στην Τεχεράνη, έπειτα από 18 ώρες «εντατικών» διαπραγματεύσεων, σύμφωνα με ιρανικά κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Η αποστολή, με επικεφαλής τον βασικό διαπραγματευτή Μοχάμαντ Μπαγέρ Γκαλιμπάφ, «αποχώρησε από το κτίριο όπου διεξήχθησαν οι συνομιλίες μετά από περίπου 18 ώρες εντατικών διαβουλεύσεων και επαφών»,…

Διαβάστε περισσότερα