Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες αναχώρησε από την Ελβετία και επιστρέφει στην Τεχεράνη, έπειτα από 18 ώρες «εντατικών» διαπραγματεύσεων, σύμφωνα με ιρανικά κρατικά μέσα ενημέρωσης.
Η αποστολή, με επικεφαλής τον βασικό διαπραγματευτή Μοχάμαντ Μπαγέρ Γκαλιμπάφ, «αποχώρησε από το κτίριο όπου διεξήχθησαν οι συνομιλίες μετά από περίπου 18 ώρες εντατικών διαβουλεύσεων και επαφών»,…

