Με καθυστέρηση έφτασε ο Ντόναλντ Τραμπ στη συνάντηση των ηγετών της G7 που πραγματοποιήθηκε στο Εβιάν-λε-Μπεν της Γαλλίας, με τον Αμερικανό πρόεδρο να… επιλέγει να σχολιάσει με χιούμορ την είσοδό του στην αίθουσα.
Απευθυνόμενος στους παρευρισκόμενους, ο Τραμπ αστειεύτηκε λέγοντας ότι είναι «το αφεντικό», ενώ στη συνέχεια απευθύνθηκε στους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους που είχαν λάβει άδεια να εισέλθουν προσωρινά στον χώρο.
…

