Δεξαμενόπλοια με ιρανικό πετρέλαιο διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ, ενόψει νέου γύρου διαπραγματεύσεων με τις ΗΠΑ

Τα πρώτα τρία ιρανικά δεξαμενόπλοια που μετέφεραν πετρέλαιο βγήκαν από τη ζώνη του αποκλεισμού τον οποίο επέβαλαν οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις στα Στενά του Ορμούζ, ανακοίνωσε εξειδικευμένη υπηρεσία, δύο ημέρες πριν από την τελετή υπογραφής συμφωνίας-πλαισίου ανάμεσα στην Τεχεράνη και στην Ουάσιγκτον για να τερματιστεί ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή και να αρχίσουν διαπραγματεύσεις για τα πιο ακανθώδη ζητήματα, ιδίως τις…

Διαβάστε περισσότερα