Απαραίτητο το «κόκκινο τηλέφωνο» ΗΠΑ – Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ, λέει το Κατάρ

Την ανάγκη δημιουργίας απευθείας γραμμής επικοινωνίας μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν για την αποφυγή παρεμβολών από «ακραίους παράγοντες» στη διαδικασία επαναλειτουργίας των Στενών του Ορμούζ υπογράμμισε ο πρωθυπουργός του Κατάρ, Σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ-Θάνι, εκτιμώντας παράλληλα ότι η χώρα του θα επανέλθει σε κανονική παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Ο πρωθυπουργός του…

Διαβάστε περισσότερα