Ανατριχιαστική υπόθεση στην Ουγγαρία: Συνελήφθη 30χρονος νοσοκόμος, ο οποίος συνέλεγε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο και νεκροταφεία

Σοκ έχει προκαλεί στην Ουγγαρία η υπόθεση ενός 30χρονου νοσοκόμου στη Βουδαπέστη ο οποίος συνελήφθη για τη συγκέντρωση ανθρώπινων λειψάνων και μελών, ενώ σύμφωνα με την κατάθεσή του φέρεται να είχε μαγειρέψει και καταναλώσει μερικά από αυτα.

Ο άνδρας κατηγορείται ότι διατηρούσε μια μακάβρια συλλογή, την οποία φέρεται να είχε αποκτήσει από τον χώρο εργασίας του σε νοσοκομείο αλλά και από εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία. Η σύλληψη…

Διαβάστε περισσότερα