Οι αμερικανικές δυνάμεις χτύπησαν ιρανικούς στόχους αργά την Παρασκευή στην περιοχή των Στενών του Ορμούζ, δήλωσε Αμερικανός αξιωματούχοι στο Axios.
Πληροφορίες από το Ιράν έκαναν μάλιστα λόγο για εκρήξεις στην ιρανική πόλη Σιρίκ, η οποία βρίσκεται πάνω στα Στενά.

