Ο νέος δήμαρχος της Βενετίας Σιμόνε Βεντουρίνι δήλωσε ότι ελπίζει να αυξήσει το τέλος εισόδου για τους ημερήσιους επισκέπτες της πόλης έως και στα 50 ευρώ.
Ο Βεντουρίνι, προερχόμενος από τη Δεξιά πρώην σύμβουλος τουρισμού που εξελέγη στα τέλη Μαΐου, ανέφερε ότι η πρόταση αποσκοπεί στο να αποθαρρύνει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό τις αφίξεις «κατά τις περιόδους αυξημένης τουριστικής πίεσης».
Το 2024, η Βενετία έγινε η πρώτη τουριστική…

