Το ενδεχόμενο μητέρα και γιος στο Αίγιο να αλληλοσκοτώθηκαν έχουν αποκλείσει οι Αστυνομικοί που ερευνούν την υπόθεση καθώς από τα ιατροδικαστικά αρχεία που έχουν στα χέρια τους, δεν προκύπτει κάτι τέτοιο.
Η εκπρόσωπος τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, αναφερόμενη στο διπλό φονικό του Αιγίου, με θύματα μια 54χρονη μητέρα και τον 26χρονο γιο της, διευκρίνισε πως η έρευνα για την υπόθεση δεν έχει τελειώσει καθώς υπάρχουν κι άλλα…

