Βίντεο: Οι μελωδίες των βιολιών «ταξίδεψαν» τους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής

Η Ελληνικό Μετρό Α.Ε., με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, διοργάνωσε μια ξεχωριστή μουσική δράση για το επιβατικό κοινό του Μετρό Θεσσαλονίκης, προσφέροντας μια ευχάριστη και απρόσμενη καλλιτεχνική εμπειρία στην καθημερινότητα της πόλης.

Το μεσημέρι της Κυριακής 21 Ιουνίου, στον σταθμό «Αγία Σοφία», μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης χάρισαν μελωδικές στιγμές στους χρήστες του Μετρό…

Διαβάστε περισσότερα