Σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών προχωρά ο δήμος Πολυγύρου, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν ομπρέλες, ξαπλώστρες και κάθε είδους εξοπλισμό που παραμένει μόνιμα τοποθετημένος σε χώρους του αιγιαλού και της παραλίας.
Σε δηλώσεις του ο αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βασίλης Φαρδογιάννης, επισήμανε ότι οι παραλίες ανήκουν σε όλους και θα πρέπει να διαφυλαχθεί ο δημόσιος…

