Θεσσαλονίκη: 34χρονη άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου της εν κινήσει, γκρέμισε δικυκλιστή και τον εγκατέλειψε

Για τροχαίο με εγκατάλειψη συνελήφθη μια 34χρονη αλλοδαπή στη Θεσσαλονίκη.

Το τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας σε περιοχή της ανατολικής Θεσσαλονίκης όταν η 34χρονη που επιβράδυνε για να σταματήσει σε «κόκκινο» φανάρι, άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου της με αποτέλεσμα πάνω της να πέσει ένας 41χρονος δικυκλιστής που τραυματίστηκε.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η 34χρονη παρά το τροχαίο, έφυγε από το σημείο εγκαταλείποντας τον…

Διαβάστε περισσότερα