Στη φυλακή ο 20χρονος για τη ληστεία σε βάρος του 25χρονου στη Θεσσαλονίκη: Τον απείλησαν με όπλο, τον φίμωσαν και άρπαξαν €20.000

Το δρόμο για τη φυλακή πήρε ο 20χρονος κατηγορούμενος για τη βίαιη ληστεία σε βάρος 25χρονου στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος κατήγγειλε ότι τον απείλησαν με όπλο, τον φίμωσαν και του άρπαξαν 20.000 ευρώ.

Ο νεαρός διώκεται για απόπειρα εκβίασης, ληστεία από κοινού, καθώς επίσης και για παραβάσεις του νόμου περί όπλων (διακεκριμένη – κατά περίπτωση), ενώ μετά τις εξηγήσεις που έδωσε ενώπιον του ανακριτή κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος. Ο 16χρονος…

Διαβάστε περισσότερα