Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν αργά το βράδυ της Πέμπτης οι δύο χειριστές του αεροσκάφους που έπεσαν στη Λίμνη Αώου, οι οποίοι είχαν μεταφερθεί προληπτικά μετά το περιστατικό.
Σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς, η κατάσταση της υγείας και των δύο ήταν πολύ καλή και η παραμονή τους στο νοσοκομείο κρίθηκε απαραίτητη αποκλειστικά για προληπτικές εξετάσεις. Όπως έγινε γνωστό, δεν διαπιστώθηκαν άλλοι…

