Ένας βουβός θρήνος «σκέπασε» σήμερα τον Λόγγο Αιγιαλείας. Περίπου στις 12:30 ολοκληρώθηκε η εξόδιος ακολουθία για την Μαρία και τον Ολύμπιο, τη μητέρα και το γιο που δολοφονήθηκε την περασμένη Τρίτη στο σπίτι τους.
Στον ναό του Αγίου Δημητρίου έδωσαν το «παρών» δεκάδες συγγενείς, φίλοι, κάτοικοι του χωριού που αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν τι συνέβη. «Τη Μαρία τη γνωρίζω πάνω από 25 χρόνια. Τον άνδρα της τον ξέρω τα τελευταία πέντε…

