Ένα ιστορικό βήμα για την ελληνική παρουσία στο Διάστημα πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, με τον Αδριανό Γολέμη να γίνεται ο πρώτος Έλληνας που συμμετέχει σε επίσημο πρόγραμμα εκπαίδευσης αστροναυτών του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA).
Την εξέλιξη έκανε γνωστή ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε εκδήλωση για την ελληνική διαστημική. «Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα. Είναι μια επένδυση που κάνουμε ως χώρα, η οποία…

