Μήνυμα ζωής έστειλε η οικογένεια 42χρονου φωτογράφου στην Κρήτη που τραυματίστηκε σε τροχαίο, μέσα από τη γενναία απόφαση να προχωρήσει σε δωρεά οργάνων.
Η καρδιά παρελήφθη από την ομάδα του Ωνάσειου Νοσοκομείου, το ήπαρ και ένα νεφρό από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, το άλλο νεφρό από τον Ευαγγελισμό και οι κερατοειδείς από την ομάδα του ΠΑΓΝΗ, σύμφωνα με το cretalive.gr.
Ο 42χρονος Κώστας νοσηλευόταν από την περασμένη Τετάρτη…
Διαβάστε περισσότερα

