«Πάντα κρατάω μαχαίρι, δεν το είχα για εκείνη» λέει ο 90χρονος που αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο όπου νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού

Για το περιστατικό που σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης (24/6) στο νοσοκομείο «Αττικόν», μίλησε ο 90χρονος που επιχείρησε να προσεγγίσει το δωμάτιο όπου νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, έχοντας στην κατοχή του μαχαίρι.

Ο ηλικιωμένος, μιλώντας στο Mega, υποστήριξε ότι δεν είχε πρόθεση να προκαλέσει πρόβλημα και ότι το μαχαίρι το είχε μαζί του λόγω των νυχτερινών μετακινήσεών του: «Το μαχαίρι το κρατάω πάντα εγώ. Δεν το είχα για τη Μάρω Κοντού….

Διαβάστε περισσότερα