Στιγμές τρόμου έζησαν χθες το βράδυ δύο υπάλληλοι καθαριότητας του Δήμου Νίκαιας στα χέρια τριών αλλοδαπών οι οποίοι διαπληκτίστηκαν μαζί τους και τους ξυλοκόπησαν με αποτέλεσμα ο οδηγός του απορριμματοφόρου να καταλήξει στο Νοσοκομείο.
Όλα έγιναν λίγο μετά τα μεσάνυχτα όταν ένας Πακιστανός άρχισε να λογομαχεί με έναν υπάλληλο καθαριότητας ο οποίος εκείνη την ώρα έκανε αποκομιδή με το απορριμματοφόρο επί της οδού Καρακουλουξή.

