Τις φοιτητικές εστίες που κατασκευάζονται στην Πανεπιστημιούπολη των Βουτών Ηρακλείου, επισκέφθηκε η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη, η οποία συνεχίζει τις επαφές της στην Κρήτη.
Η κ. Ζαχαράκη βρέθηκε στο χώρο όπου εκτελούνται οι εργασίες για την κατασκευή των φοιτητικών εστιών, εκφράζοντας την ικανοποίησή της για το ρυθμό των εργασιών και σημειώνοντας ότι στόχος είναι να παραδοθούν σε τρία χρόνια….

