Καθώς το ρολόι μετράει αντίστροφα για τον περιορισμό της πρόσβασης των ανηλίκων στα social media, η επιχείρηση «πάρτε τους τα κινητά από τα χέρια» είναι σε πλήρη εξέλιξη. Στα σχολεία ολόκληρης της χώρας, τη φετινή χρονιά, οι αποβολές σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, με 120 μαθητές την ημέρα, κατά μέσο όρο, να δέχονται ποινή επειδή δεν μπορούσαν να αποχωριστούν το κινητό τους τηλέφωνο στη διάρκεια των μαθημάτων.
Ο αριθμός είναι…

