Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών αποφάσισε την ενοχή 57 αγροτών από την Κρήτη που σύμφωνα με το κατηγορητήριο εισέπραξαν παράνομα ευρωπαϊκές επιδοτήσεις μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ.
Αντίθετα, το δικαστήριο έκρινε, κατά πλειοψηφία, αθώα μία παραγωγό αποδεχόμενο τον αυτοτελή ισχυρισμό της για εξάλειψη του αξιοποίνου, επειδή επέστρεψε εντόκως τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε και υπολογίζονται περί τις 30 χιλιάδες ευρώ.
Μάλιστα, για ορισμένους…
Διαβάστε περισσότερα

