Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς το τέλος

«Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα αλλά οδεύουμε προς το τέλος» δήλωσε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Κωνσταντίνος Σινάνης, για τη μάχη που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο.

Όπως είπε στο MEGA «επέστρεψα στα καθήκοντα, βόλεψαν τα δρομολόγια των πλοίων, προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο στο νησί παρά ότι οι θεραπείες συνεχίζονται για λίγο διάστημα ακόμα».

Ερωτηθείς σχετικά σημείωσε ότι «δεν παύεις να είσαι…

Διαβάστε περισσότερα