Με την απολογία της 27χρονης μητέρας η οποία κατηγορείται για το θάνατο του 3χρονου Άγγελου συνεχίστηκε η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου Κρήτης. Η κατηγορούμενη βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής συνεδρίασης με την ίδια να ζητά συγγνώμη και να δηλώνει πως δεν έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του παιδιού της.
Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου, αναμενόταν να απολογηθούν τόσο η 27χρονη μητέρα του παιδιού αλλά και ο τότε…

