Οργισμένος εμφανίστηκε εκ νέου με τη σύζυγο του Σκοπιανού που ομολόγησε τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά, ο αδερφός της άτυχης γυναίκας λέγοντας στον ΑΝΤ1 «έχω να πω κάτι γι’ αυτή τη γυναίκα ότι κανονικά θα έπρεπε να κάνει τον σταυρό της που δεν την έχει σφάξει όσα χρόνια είναι μαζί που δηλώνει 20 χρόνια, και όχι να βγαίνει και να βρίζει την αδερφή μου».
Με αφορμή, δε, την επιμονή της γυναίκας αυτής να αναφέρεται στην…

