Άνοιξε η πλατφόρμα για τον δεύτερο γύρο αξιολόγησης του Δημοσίου: Οι πολίτες μπορούν να βαθμολογήσουν υπηρεσίες και δήμους

Ξεκινά από σήμερα η διαδικασία ηλεκτρονικής αξιολόγησης δημόσιων υπηρεσιών και φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να καταθέσουν την άποψή τους για υπηρεσίες που επηρεάζουν την καθημερινότητά τους. Η διαδικασία θα παραμείνει διαθέσιμη για τις επόμενες 15 ημέρες.

Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που πραγματοποιείται η συγκεκριμένη έρευνα, καθώς ο πρώτος κύκλος είχε υλοποιηθεί περίπου πριν από 11…

Διαβάστε περισσότερα