Αναβίωσε γι’ άλλη μια χρονιά στον Πειραιά το σκληρό και αιματηρό έθιμο της Ασούρα. Στην οδό Δήμητρας, εκεί όπου στεγάζεται ο αυτοσχέδιος λατρευτικός τους χώρος, οι Σιίτες Μουσουλμάνοι αναβίωσαν το αρχαίο έθιμο.
Η τελετή, η οποία φέρει βαθύτατους θρησκευτικούς συμβολισμούς, πραγματοποιήθηκε μέσα σε μια ατμόσφαιρα έντονης συγκίνησης αλλά και υπό συνθήκες πολύ έντονης ζέστης.
Αποκλεισμένος ο δρόμος
Για τις ανάγκες του τελετουργικού,…
Διαβάστε περισσότερα

